21. prosince 2012 byla založená nová společnost – Mezinárodní centrum jazykové a odborné přípravy „Julia’s School“ s.r.o.
Cílem založení této společnosti je jazyková a odborná příprava školáků ze třetích zemi ke studiu na vysokých školách České Republiky.
V roce 2016 MCJOP „Julia’s School“ získal status oficiálního testovacího centra ETS Global a možnost provedení mezinárodních zkoušek TOEFL iBT, TOEFL ITP, TOEIC.
Kromě toho, od roku 2016 MCJOP „Julia’s School“ je Regionálním testovacím centrem v Praze Evropského konsorcia pro testování jazykové úrovně moderních jazyků (ve zkratce ECL), zřízené Evropskou unií. Zájemci mají možnost získat mezinárodní certifikát o absolvování zkoušky češtiny pro cizince a taky dalších jazyků platný ve všech členských a čekatelských státech EU.
Kurzy MCJOP „Julia’s School“:
Pro přijeti na MCJOP „Julia’s School“ na různé druhy kurzu musí uchazeči splňovat různé podmínky.
Tak, pro příjeti na Roční intenzivní kurz českého jazyka pro cizince všichni uchazeči musejí splnit následující podmínky:
Roční intenzivní kurz obsahuje 770 výukových hodin českého jazyka pro cizince. 1 výuková hodina = 45 minut. Výuka probíhá každý den od 08:30 do 12:45. Lektoři Centra jsou zkušení a máji odpovídající vzdělávání.
V rámci Ročního intenzivního ročního kurzy náš Centrum poskytuje řádu doplňujících vzdělávacích služeb:
Klasický harmonogram studentů: dopoledne – hodiny češtiny, dále oběd, odpoledne – předměty, které je potřeba zvládnout na přijímacích zkouškách na VŠ (matematika, anglický jazyk atd.).
Nejsme na českém trhu jediné, ale máme na myslí zlepšit kvalitu a efektivitu výuky jak češtiny pro cizince, tak i probudit zájem o výuku ruštiny, tím rádi zlepšíme mezikulturní komunikací našich zemi.
Většiná naších studentů jsou rusky mluvící, kteří se chtějí naučit český jazyk. Tak proč nedělat to navzájem?
Jednatel této společnosti je Mgr. Yulia Ushakova, žadatel titulu kandidáta pedagogických věd v Ruské Federace (disertační práce «Rozvoj cizojazyčné komunikativní kompetence (českého jazyka) zahraničních studentů při využiti technologii eLearning na stadiu před vysokoškolského studia»), autorka několika vědeckých článku o výjimečnosti formovaní cizojazyčné profesionální kompetence studentů (např. «Kriterii efektivity procesu výuky cizinců na stadiu před vysokoškolského studia»), zabývá se češtinou od roku 2008.